Turizm sektörüne dijital pazarlama dopingi

Yazar Haber Merkezi

Tüm dünya sosyal medyanın hızına yetişmeye çalışırken, turizm sektörü de bu hıza yetişmek için yeni stratejiler belirliyor. Dünyanın en önemli online rezervasyon kanallarından birinin Türkiye’deki faaliyetlerine tedbiren durdurma kararı verilmesiyle etkilenen sektör, kendi dijital pazarlama stratejisine yönelerek yoluna devam ediyor.

Sektörün kendi stratejisini belirleyerek, web sitelerine trafik çekmek için yoğun olarak çalıştığını söyleyen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, markaların direkt satışta profesyonel destek almalarının yararlı olacağını söyledi. Son yaşanan gelişmeler sonrasında turizm sektöründe faaliyet gösteren partnerlerine 360 derece strateji belirlediklerinin altını çizen Becer, bu sayede markalarının bayram sonrasında yoğunluk yaşadığını söyledi.

CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan BecerKÜÇÜK BÜTÇELERE TANITIM OLANAĞI

Dijital pazarlamanın bu hızla ilerlemeye devam etmesinin kurumlar için önemli olduğunu belirten Ramazan Becer, şu değerlendirmelerde bulundu: “Günümüzde firmalar, dijital alandaki varlıklarını en iyi şekilde sürdürebilmek için profesyonel destek almaya başladı. Öyle ki, artık dijital pazarlama alanında etkisini gösteremeyen kurumların reel alanda fark yaratmasını beklemek hayal oldu. Dolayısıyla müşterileriyle birebir iletişimin önünü açan sosyal medya, diğer online kanallardan farklı olarak interaktif bir alan sunuyor. Öte yandan, firmalara diğer reklam kanallarına göre daha küçük bütçelerle tanıtım olanağı tanıyan sosyal medya kanalları, firmalara markalaşma ve tanıtım alanında önemli kapılar açıyor.

KANALLARA GÜN GEÇTİKÇE YENİLERİ EKLENİYOR

Bugün tatilciler başta olmak üzere turizm sektörünün kullandığı Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Vkontakte (Rusya), Google Plus, Foursquare, Youtube gibi kanallara gün geçtikçe yenileri de ekleniyor. HolidayCheck, TripAdvisor, Zoover gibi daha çok değerlendirme ve itibar yönetimi siteleriyle fiyat karşılaştırma siteleri de sosyal medya gibi kullanılıyor.”

dijital pazarlama

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER