Rixos ‘her şey dahil’e geçti

Yazar Haber Merkezi

Rixos Hotels Türkiye Direktörü Cem Uzan, şehir otelleri hariç, yurtiçi ve yurtdışındaki tatil otellerinde ‘her şey dahil’ sistemine geçeceklerini açıkladı
Türkiye’nin lüks otel zincirlerinden Rixos, ‘her şey dahil’ sistemine geçti. Rixos Hotels Türkiye Direktörü Cem Uzan, “Şehir otelleri hariç, yurtiçi ve yurtdışı otellerimiz ‘her şey dahil’ sistemiyle çalışacak. Bu sistemi en iyi yapan grup biziz” dedi.
Etstur tarafından düzenlenen ‘Tatil Yağmuru’ yarışmasının ödül töreninde konuşan Uzan, şunları söyledi:
“Bodrum ve Göcek’teki otellerimizde her şey dahile geçtik. Rixos olarak büyümemizin yüzde 70’ini her şey dahil ile gerçekleştirme kararı aldık.”

Rusya toparladı
Rusya’daki turizm talebinin normale döndüğünü vurgulayan Uzan, şunları söyledi:
“Rusya toparlandı. Rusya’daki turizm fuarında bunun potansiyelini gördük. Geçen yıl bazı tur operatörleri batmıştı. Turistler şimdi güçlü operatörleri tercih ediyor. Rusya’dan en fazla yüzde 5’lik kayıp yaşanır. Avrupa’da hiçbir sıkıntı yok. Tunus’taki bombalamanın ardından Polonya gibi pazarlar Mısır ve Tunus turlarını yasakladı. Üzülerek söylüyorum ancak bu da Türkiye’nin turizmini olumlu yönde etkileyecektir. Kriz havası yok. Otellerimiz yüzde 100 doluluğa ulaşıyor.”

Tatil Yağmuru’nda 30 ödül yağdı
Etstur’un Instagram’da düzenlediği fotoğraf yarışması Tatil Yağmuru’nda, 30 çifte yurtiçi ve yurtdışındaki Rixos otellerinde tatil ödülü verildi.

Etstur 900 bin kişiyi tatile götürecek
Etstur Yurtiçi Turlar Direktörü Suat Özbek, 2015 yılında yüzde 30 büyüme ile 1 milyar lira ciro hedeflediklerini söyledi.
Etstur’un 3 ay boyunca süren Instagram’daki Tatil Yağmuru yarışması, 3’üncü ve son döneminde 30 çifte Rixos otellerinde tatil ödülü verilmesiyle sona erdi. Ödül töreninde konuşan Özbek, 2014 yılında 766 milyon TL ciro elde ettiklerini belirterek, 2015 yılında yüzde 30 büyüme ile 1 milyar TL ciroya ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Özbek 2015’te, 900 bin kişiyi tatile götüreceklerini ifade etti.

Yüzde 61 artış
Özbek, mart sonu itibariyle erken rezervasyonda yüzde 61’lik artış yakaladıklarını belirterek, bunun tüm zamanların en iyi artış oranı olduğunu söyledi.

‘Kötü hava dağıldı’
Özbek, “Özellikle dış pazarlardaki bazı dinamiklerin değişmesi, Türkiye’ye olan taleplerin düşmesi bu sene erken rezervasyon döneminde misafirlerin geçen senenin de altında fiyatlarla satın alma yapmalarını sağladı” dedi.
Suat Özbek, “Rus pazarı için kötü havanın dağıldığını söyleyebiliriz” diye konuştu.
MİLLİYET

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER