Reklam sektörüne hareketlilik getirecek

Yazar Kadir Toprakkaya

TV, bilgisayar ve cep telefonlarının ardından geldiği için “dördüncü ekran” olarak adlandırılan LED ekranlar, şirketlerin reklam ve mesajlarını tüketiciye dış mekanlarda (outdoor) sunma imkanlarıyla öne çıkıyor. “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” üreten Sistem 9 Medya, açıkhava ( outdoor ) LED ekran alanında gerçekleştirdiği yatırımlarla reklam sektörüne de hareketlilik getirmeyi hedefliyor.

Sistem 9 Medya İcra Kurulu Başkanı Kaan Akın, “Günümüzde LED ekranlar enerji tasarrufu, çevre dostu, göze hitap eden görsel şölene sahip özelliklerinin yanı sıra, son derece etkili reklam ve bilgilendirme mecrası haline geldi” diyor.

TV, bilgisayar ve cep telefonlarının ardından geldiği için “dördüncü ekran” olarak adlandırılan LED ekranlar, şirketlerin reklam ve mesajlarını tüketiciye dış mekanlarda (outdoor) sunma imkanlarıyla öne çıkıyor. “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” üreten Sistem 9 Medya, açıkhava (outdoor) LED ekran alanında gerçekleştirdiği yatırımlarla reklam sektörüne de hareketlilik getirmeyi hedefliyor.

Günümüzde kurum ve kuruluşlar mesajlarını hedef kitleye teknolojinin sunduğu imkanlar sayesinde görsel efekt şöleniyle verebiliyor. Merak duygusu uyandıran görsel efektler, kurum ve kuruluşlara tüketiciyle daha etkili bir iletişim kurma fırsatı sunuyor. Dijital çağda, bilgi verme, tanıtım ve reklam konusundaki tüm ihtiyaçların kişiselleştirilmiş uygulamalarla daha kolay verilebildiğine dikkat çeken Sistem 9 Medya İcra Kurulu Başkanı Kaan Akın, “Günümüzde LED ekranlar enerji tasarrufu, çevre dostu, göze hitap eden görsel şölene sahip özelliklerinin yanı sıra, son derece etkili reklam ve bilgilendirme mecrası haline geldi” diyor.sportinstreet-01

Açıkhavada markalar tarafından tercih edilen LED ekranlardaki reklam maliyetlerinin televizyon ve gazetelerden daha avantajlı olduğunu vurgulayan Akın, “Sistem 9 Medya olarak şimdiye kadar kurum ve kuruluşlara iç mekanlarda sunduğumuz tanıtım imkanını dış mekanlara da taşıyoruz. Müşterilerimiz için son derece kişiselleştirilmiş, tüm ihtiyaçları karşılayan çözümler üretiyoruz. Sokak, cadde, meydan veya kavşaklara konan LED ekranları, yakın gelecekte ABD Time Square’de yer alan dev ekranların benzerleri gibi Türkiye’nin de belli başlı meydanların da daha fazla göreceğiz” diye ekliyor.

Açıkhava‘daki ( outdoor) LED ekranların müşteriye reklam ve mesajını, hedef kitleye kesintisiz verme avantajı sunduğunu belirten Akın açıklamalarını şöyle sürdürüyor:

“Sistem 9 Medya yaratıcı ekibi, önemli cadde ve sokaklara kurup yönetmeye başladığımız LED ekranlardaki yayınların görsel ve içeriğini hızlı bir şekilde güncelleyebiliyor. Klasik Reklam mecrası olma dışına taşımak istediğimiz sektörde yayın içeriği de dahil olmak üzere hazır da tuttuğumuz farklı birçok projemizi hayata geçireceğiz.Biz reklam sektöründe açıkhava LED ekranların klasik özelliklerine ek olarak interaktiviteyi de katarak bilgi ve tanıtım ekranlarına yeni bir boyut getireceğiz. Yenilikçi, renkli, canlı içerikleriyle tüketicilerin dikkatini çeken LED ekran yayınlarında 10 yıldır hizmet verdiğimiz ‘’Digital Signage’’ alanında edindiğimiz dijital yayın konusundaki tecrübeleri de sektöre aktaracağız.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER