Oteller sosyal medyadan itibar yönetimi yapabilecek

Yazar Kadir Toprakkaya

PROTEL, konuk ağırlama sektöründe; Twitter, Expedia, Facebook ve TripAdvisor gibi sosyal medya platformlarıyla etkileşimde çığır açacak yeni bir çözümü Türkiye pazarıyla buluşturdu.

PROTEL, otellere yönelik dijital itibar yönetimi alanında öncü olan Revinate’in Türkiye ve Kıbrıs temsilcisi oldu. Otellerin mevcut PMS sistemleriyle bütünleşik çalışan Revinate, misafirlerin sosyal medya yansımalarının eyleme geçirilebilir kararlara dönüştürülmesine ve böylece işletmelerin rekabet ve pazar ihtiyaçlarına daha hızlı uyum sağlamasına yardımcı oluyor.

Revinate online dünya için geliştirdiği çözümlerle, konaklama tesislerinin itibarlarını yönetmeye, rakiplerini takip etmeye, misafir memnuniyetini arttırmaya ve bunu bir pazarlama aracı haline getirerek sürekliliğini sağlamaya yönelik çözümler üretiyor. Bu sayede, oteliniz hakkındaki satış ve sadakat oranlarını arttıracak tüm bilgileri biryerde toplayarak konuyla ilgili kararları almanızı kolaylaştırıyor.

Misafirleriniz hakkında öğrendiğiniz her şeyi kar ve memnuniyete çevirin…

Otellere yönelik fiyatlama ve gelir yönetiminde dünya lideri olan IDeaS Gelir Çözümleri ve Opera dâhil birçok ürünle bütünleşik olarak da çalışan Revinate; sosyal medya yansımalarını, misafirlerinin harcama davranışlarını, deneyimlerini ve beklentilerini göz önünde bulundurarak oteller arasında daha rekabetçi bir fiyatlamayı da mümkün kılıyor.

Konuya ilişkin olarak konuşan Protel Genel Müdürü Murat Sıcakkanlı, “Sosyal medya platformlarının öneminin artmasıyla birlikte, konaklama işletmelerine de yeni çözümler üretmemiz gerektiğini düşündük. Bu çerçevede otel itibar yönetiminde öncü olan Revinate’nin Türkiye ve Kıbrıs temsilciliğini aldık. Bu işbirliği sayesinde işletmeler; en popüler yorum, eleştiri, blog, haber sayfalarına ek olarak Flickr, YouTube, Twitter, Facebook ve TripAdvisor gibi sosyal medya platformlarını etkin takip ve izleme yeteneğine de sahip olabilecekler. Bu sayede gelir yönetimi, doğrudan rezervasyon ve merkezi pazarlama çözümleri sunarak otel operasyonlarında gelir ve kanal yönetimini daha yüksek bir seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER