Cenay Toprakkaya

Jolly yeni logosu ile global arenaya çıkıyor

Jolly yeni logosu ile global arenaya çıkıyor
Yazı boyunu düşür Yazı boyunu yükselt Font boyutu Yazdır

Jolly, global oyuncu olmak için ilk adımını attı. 2019 yılı için ciro bazında yüzde 35, misafir sayısında ise yüzde 15’lik büyüme oranı belirleyen Jolly, logosunu yeniledi ve oyun alanını turizmin bütün alanları olarak genişletti.

Jolly’nin global oyuncu olmak üzere start verdiği, yenilikçi projelerini ve yeni hedeflerini paylaştığı basın toplantısı; Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Figen Erkan, Gordion CEO’su ve Jolly Yönetim Kurulu IT Danışmanı Erhan Çelik, Jolly Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu ve tüm departman müdürlerinin ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Toplantının açılış konuşmasını yapan Mete Vardar, şunları söyledi:

TÜRKİYE VE TÜRK TURİZMİ İÇİN ÖNEMLİ BİR GÖSTERGE

“2018’i zorluklara rağmen yüzde 25 büyüme ile kapatacağız. 2019 yılı hedefimiz ise yüzde 35’in üzerinde bir büyüme yakalamak. Bu büyüme oranları, bizleri memnun ve motive ediyor. Jolly markası olarak bizleri mutlu eden bir diğer gelişme de dünyanın en büyük yatırım banklarından olan Goldman Sachs’ın şirketimiz içindeki azınlık hisse payını daha da arttırması oldu. Bu sadece bizim için değil, Türkiye ve Türk turizmi için de çok önemli bir güvenin göstergesidir. Goldman Sachs’tan aldığımız bu destek ile global arenadaki varlığımızı daha yukarılara taşıyarak, küresel düzeyde iddialı oyunculardan biri olmayı hedefliyoruz. Yine bu vizyona uygun olarak logomuzu da yeniliyoruz. Artık Jolly olarak yolumuza devam edeceğiz. Yine en büyük önceliğimiz misafir memnuniyeti olacaktır.”

Jolly

YENİ TEKNOLOJİ İLE EKSTRA BÜYÜME HEDEFİ

Jolly Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Figen Erkan da zorlu bir senenin ardından 2019’da Türk turizminden umutlu olduklarını ifade etti. Erkan, 2019’daki yüzde 35’lik büyüme hedefinin, yeni teknolojinin sağlayacağı ek iş kollarıyla tahminlerin üzerine çıkabileceğinin altını çizdi.

SEYAHATE DAİR TÜM ÜRÜNLER TEK PLATFORMDA

Jolly Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar ise, toplantıda yaptığı konuşmada teknolojiye yaptıkları yatırım hakkında bilgi verdi. Sadece Türkiye çapında değil, dünya çapında iddiaya sahip bir yatırımla Jolly’nin global alanda da rekabet edebilecek pozisyona ulaşacağını vurgulayan Mert Vardar; “Vizyonumuz, yeni teknoloji altyapımızla yurtiçi ve yurtdışında otel ve ulaşım hizmetlerine ek olarak spor, kültür, sanat alanlarındaki birçok etkinliğe de erişim kolaylığı sunmaktır. Böylece seyahate dair tüm ürünleri tek bir platformda topluyoruz” dedi.

GORDIOS ÜRÜNÜ İLE GLOBALE TEKNOLOJİ SATILACAK

Jolly ve Goldman Sachs ortaklığı ile kurulan teknoloji şirketi Gordion’un CEO’su ve Jolly Yönetim Kurulu IT Danışmanı Erhan Çelik, dev teknoloji yatırımları hakkında şu açıklamalarda bulundu: “Üç yıl önce Türkiye’de turizm teknolojilerine yeni bir vizyon katmak adına Gordion Teknoloji şirketini kurduk. Gordion, eski iş modellerine meydan okuyarak geleceğin ürünlerini yaratan, vizyoner, kural koyucu, meydan okuyucu, ‘yeni nesil seyahat teknolojileri’ şirketidir. Hedefimiz Türkiye’deki en iyi, dünyada da ilk üçe girecek ürünü geliştirmekti, başardık. Bundan sonraki süreçte de yine değişen piyasa koşullarına adapte olmak, ürünü sürekli geliştirmek ve bu işi globale taşımak, önümüzdeki iki yılın hedefi olacaktır. Gordion olarak da Gordios ürünümüz ile globale teknoloji satan bir şirket olacağız.”

SEYAHAT İPTAL GÜVENCESİ VE FİYAT İADE GARANTİSİ

Toplantıda markanın 2019 pazarlama ve reklam stratejisini paylaşan Jolly Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, seyahat iptal güvencesi ve fiyat iade garantisinin önemine dikkat çekerek; “Misafirlerimize en güvenli ve en güzel deneyimleri en uygun şartlarla yaşatmayı hedefliyoruz. Logo yenilenmesi ile ilgili uzun bir araştırma süreci geçirdik. Yeni stratejimizle beraber logomuzu da yenileyerek daha modern, daha dinamik bir görünüm sağladık. Logomuza karar verirken pazar araştırmalarına ek olarak misafirlerimizin de online platformlarda görüşlerine başvurduk” diye konuştu.

Jolly tur

Bir Cevap Yazın

vakıf taşdelen su

noyadecor