İstanbul’un 48 saati dünyayla yarıştı

Yazar Kadir Toprakkaya

İki günlük batarya ömrünü kamera deneyimi ile birleştirerek Z3 kullanıcılarına farklı bir deneyim yaşatan Sony Xperia, sıra dışı bir etkinlik ile dünya çapındaki fotoğraf tutkunlarını sosyal medya üzerinde bir araya getirdi.

Sony Xperia, 13-14 Haziran tarihlerinde, dünyanın en gözde 48 şehrinin etkileyici fotoğraflarını 48 saat boyunca sosyal medya üzerinden yarıştırdı. Paris, Barselona, Roma, Moskova gibi dünyanın en gözde merkezlerini ile birlikte İstanbul’un da içerisinde yer aldığı etkinlik kapsamında her şehir bir Instagram fenomeni tarafından profesyonel olarak fotoğraflandı. Instagram fenomeni çektiği fotoğraflarla kitleleri bu etkinliğe katılma konusunda cesaretlendirdi.

A

İstanbul’u Ahmet Erdem fotoğrafları anlatacak

648 bin Instagram takipçisi ve sıra dışı tarzıyla Ahmet Erdem, yarışmada 48 saat boyunca Sony Xperia Z3 kullanarak çekeceği fotoğraflar ile hem fotoğraf tutkunlarını bu etkinliğin parçası olmaya çağırarak hem de İstanbul’u dünyaya tanıttı.

Dünyanın her yerinden milyonlarca insan, 48 Saat Projesi kapsamında yaşadıkları şehri yansıtmak için sosyal medyada on milyonlarca fotoğrafla projeye destek verdi.

Yağmur altında çekilen selfie’lerden alacakaranlıkta çekilen şehir ışıklarına kadar, 48 saat boyunca şehirlerin en yaşayan halleri #ICan ve #Xperia etiketleri kullanılarak, Instagram’da paylaşıldı.

Yarışmaya katılmak ise Facebook üzerinden Sony Xperia sayfasındaki uygulamayla mümkün oldu. Sony Xperia telefonlarıyla çekilen fotoğrafların yarışacağı yarışmanın kazananı, proje sonunda alınan etkileşim oranına göre belirlenecek. Yarışma sonucunda global yarışmanın kazananı Niagara Şelalelerinde bir tatil kazanırken, her şehrin galibi tüketici ise birer Sony Xperia Z3’ün sahibi olacak. Ayrıca şehirlerin yarışma boyunca paylaşılan en etkileyici fotoğrafları oluşturulacak bir video sayesinde tüm dünyaya ulaşacak.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER