Hilton Worldwide Türkiye’de en az 20 otel daha açmayı planlıyor

Yazar Haber Merkezi

Hilton Worldwide, en az 20 otel daha açmayı planlıyor. Hilton, 2015 yılında Türkiye’deki büyümesine orta-segmentteki Hilton Garden Inn markası ile odaklanacak.

Türkiye’de şu anda 30 oteli bulunan Hilton Worldwide, en az 20 otel daha açmayı planladığını duyurdu. İstanbul’un yanısıra Anadolu şehirleri ve tarihi ve turistik bölgelerde de otaller açmayı planladıklarını belirten Hilton Worldwide Avrupa, Orta Doğu ve Afrika İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Ben Bengougam, Türkiye’nin kendileri için stratejik öneme sahip olduğunu ifade etti.
Hürriyet gazetesinden Burcu Özçelik Sözer’in haberine göre, Hilton Türkiye’nin farklı bölgelerinde büyümeye devam edecek. Anadolu kentlerinde kadını da istihdama katarak Türkiye’nin ekonomik gelişmesine katkıda bulunacaklarını söyleyen Ben Bengougam, “Daha muhafazakar ve geleneksel olan bu şehirlerde aynı zamanda kadınların da işgücüne katılımını teşvik ediyoruz. Bu sayede kadınların aile ve ülke ekonomisine katkıda bulunmalarını sağlamış oluyoruz” dedi.

Türkiye’de 30 oteli bulunan Hilton Worldwide, en az 20 otel daha açmayı planlıyor. İstanbul, Trabzon, Çorlu, İzmir, Erzincan’da açılacak oteller için yaklaşık 1.000 kişi istihdam edilecek.

Türkiye’de 30 oteli ve 2.500 çalışanı ile hizmet veren Hilton Worldwide, yakın zamanda 20’den fazla yeni otel açmayı planlıyor.

2014 yılında Türkiye’de 6 yeni otel açtıklarını ve toplam 1.000 kişiyi istihdam ettiklerini söyleyen Hilton Worldwide Avrupa, Orta Doğu ve Afrika İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Ben Bengougam, “Türkiye bizim için stratejik öneme sahip ve buradaki büyüme planlarımız üç alana odaklanmış durumda: Birincisi İstanbul, ikincisi, bölgesel şehirler olarak adlandırdığımız İstanbul ve büyük şehirler dışında kalan Anadolu şehirleri, üçüncüsü ise kaliteli, uluslararası markalara olan talebin arttığını gözlemlediğimiz tarihi ve turistik bölgeler ile resortların olduğu sahil bölgeleri. Türkiye’de orta segmentteki Hilton Garden Inn ve Hampton by Hilton markalarımız ile gerçekleşen büyümemiz hız kazanarak devam edecek” diyor.

Hilton, 2015 yılında Türkiye’deki büyümesine orta-segmentteki Hilton Garden Inn markası ile odaklanacak. Istanbul’da Hilton Garden Inn Airport otelini açacak olan Hilton aynı zamanda Trabzon, Çorlu, İzmir ve Erzincan’da Hilton Garden Inn otelleri açacak. Üst segmentte ise Double Tree Istanbul Tuzla İçmeler oteli ve Hilton Antakya müze oteli açılacak. Önümüzdeki bir veya 1,5 yıllık bir zaman diliminde açılacak yeni otellerde yaklaşık 1.000 kişi istihdam edilecek. Bengougam, “Bir insan kaynakları yöneticisi olarak bence Türkiye’deki bu hızlı büyümemizin en güzel yanı gelişimimizin sadece İstanbul ve bilinen büyük şehirlerle sınırlı kalmayıp diğer şehirlere de markamızı taşıyabiliyor olmamız. Bu sayede fırsatların daha kısıtlı olduğu bu bölgelerde yaşayanlar için iş olanağı yaratmış ve uluslararası bir şirkette kariyerlerine başlama fırsatı tanımış oluyoruz.

Biraz sıradışılık arıyorum

Günümüzde, gençler arasındaki yüksek işsizlik oranı iş piyasalarının karşılaştığı en önemli sorunların başında geliyor. 2013’te dünyadaki genç işsizlerin sayısı 74 milyon civarındaydı. Gençlerin karşılaştığı işsizlik sorunuyla mücadelede, turizm ve seyahat sektörünün önemli bir rol üstelenebileceğini söyleyen Bengougam, işe alım kriterleri hakkında bilgi verdi: “Güzel olan şu ki, pek çok pozisyonumuz için işe alımda standart nitelikleri ya da bir takım sınavlardan başarı belgelerini talep etmiyoruz. Bireyleri bireyler olarak görüyoruz. İşe aldığım kişilerde, otellerimizdeki üst düzey hizmet standartlarını sunmalarını sağlayacak, hem kendilerine hem de çevrelerine ilham verebilecek özellikler olup olmadığına bakıyorum. Adaylarda tutku, zeka, öğrenme kabiliyeti ve biraz da farklılık arıyorum, biraz sıradışılık, kendine has, genelden ayrışan bir özelliği var mı diye bakıyorum. Örneğin genel özellikleri pozisyona çok uygun gözükmeyen biri çok hevesli biri olabilir. Kısacası mevcut koşulları zorlayabilecek ve değiştirebilecek insanlar arıyorum. Bunun yanı sıra daha pratik taraftan bakarsak, misafirlerimizle yakın ilişki kuran ve yönetici pozisyonlarında çalışan ekip üyelerimizin yabancı dil becerileri bizim için çok önemli.”

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER