Yaprak Gürdal

Uzakrota Travel Summit yine tam not aldı

Uzakrota Travel Summit yine tam not aldı
Yazı boyunu düşür Yazı boyunu yükselt Font boyutu Yazdır

Dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri olarak gösterilen Uzakrota Travel Summit; Amadeus, Emirates Airline, Tourism Korea, Go Global ve Atlasglobal ana destekçiliğinde 3 salon, 5 sahne ve 1 fuaye alanında, 2 bin 500’den fazla yerli ve yabancı turizm profesyonelinin katılımı ile Hilton Istanbul Bosphorus Convention Center’da gerçekleştirildi. Editörlerimizden Yaprak Gürdal (http://kucukdunya.com) da bizim için etkinlikte yerini aldı.

Uzakrota Travel Summit, başta Türkiye olmak üzere birçok ülkeden seyahat acentelerini, turizm teknoloji firmalarını, otelleri, turizm sektörüne yönelik hizmet veren ajansları ve seyahat blogu yazarlarını buluşturarak, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin en etkili turizm zirvesi oldu. Toplam 5 sahnede gerçekleşen etkinlikte çok sayıda yerli-yabancı konuşmacı yer aldı.

5 SAHNE, 57 OTURUM, 120 KONUŞMACI

“Gastronominin Turizme Etkileri”, “Geleceğin Gezgin Grupları ve Pazarlama Stratejileri”, “Turizmde Omnichannel Pazarlama”, “Stratejik Ortaklıklar, API’ler ve Veri Analitikleri”, “Ödeme Yöntemlerini Kullanarak Pazar Payı Elde Etmek”, “Fenomen ve Marka İşbirlikleri Nasıl Olmalı?”, “Google, Turizm ve Seyahat Sektörünü Nasıl Etkiliyor?”, “Gelişmekte Olan Piyasalar ve Online Platformların Gücü”, “Müslüman Seyahat Pazarı ve Helal Turizme Akademik Bir Bakış” ve “Uçak Bileti Konsolidasyonunda Küresel Gelişmeler” gibi panellerde, 5 sahne ve 57 oturumda 120’nin üstünde konuşmacı yer aldı.

100 MARKA YER ALDI

Amadeus Ana Salonu, Neredekal.com Turizm Teknoloji Salonu, Emirates Turizm Pazarlama Salonu, bunlara ek olarak dünya çapında düzenlenen “Crescent Rating Halal in Travel” sahnesi ve turizm sektörü için birbirinden değerli 100 marka, etkinlikte yer aldı. Her sene daha etkin ve başarılı bir organizasyon olan Uzakrota Travel Summit için katılımcı firmalar da övgü dolu sözlerle etkinlikten memnuniyetlerini ifade ettiler.

SEKTÖRÜN BULUŞMA NOKTASI

Zirvenin ana sponsoru Amadeus’un Pazarlama ve İletişim Müdürü Çiğdem Cengiz, sektör profesyonellerinin bir araya geldiği etkinliğe katılımın son derece yüksek olduğunu ve sektöre ışık tutan çok sayıda panel gerçekleştirildiğini söyledi. Zirvenin turizm sektöründe networking’in geliştirilmesi ve güncel sektörel bilgilere ulaşma açısından da çok faydalı olduğunu söyleyen Cengiz; “Sektör oyuncularının tecrübelerini paylaştığı ve uluslararası katılımcıları dinleme fırsatının olduğu, çok detaylı ve güzel organize edilmiş bir zirveydi. Firmalar açısından ciddi iş bağlantısı fırsatlarının kurulmasına imkan tanıyan bir etkinlik oldu. Zirveye olan ilginin önümüzdeki senelerde de artacağına ve sektörün buluşma noktası olmaya devam edeceğine inanıyoruz” diye konuştu.

 

Bir Cevap Yazın

sonomed

dream hill

noyadecor