Japonya, Türkiye’deki turizm temsilcisi olarak Aviareps’i seçti

Yazar Kadir Toprakkaya

Japonya Ulusal Turizm Örgütü (JNTO), Aviareps’i Türkiye’de Halkla İlişkiler ve Ticaret Temsilciliği Ajansı olarak görevlendirdi. Aviareps, Japonya’yı Türkiye’deki tüm ticari paydaşlara, medya ve tüketici kitlelerine çok yönlü bir turizm merkezi olarak tanıtmak için çalışacak.

Türkiye’den Japonya’ya giden ziyaretçi sayısı, 2019 yılında 22 bini aştı ve yıllık büyüme oranı yüzde 15 oldu. Bu rakam, bölgeden gelen en yüksek ziyaretçi sayısı olarak kayıtlara geçerken, JNTO pazarda daha fazla büyümeyi teşvik etmeyi amaçlıyor. JNTO Londra Ofisi Direktörü Tomohide Ichikawa, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“YENİ NORMAL, İNSANLARIN SEYAHAT TERCİHLERİNİ ŞEKİLLENDİRECEK”

“Yakın gelecekte ‘yeni normal’, insanların seyahat tercihlerini yeniden şekillendirecek. Japonya’nın bir turizm destinasyonu olarak sunabileceği çok şey var. Türkiye’den gelen ziyaretçileri eşsiz doğal manzaralar, bölgesel kültürler ve mutfak deneyimleri de dahil olmak üzere mevcut deneyimlerin zenginliğini yaşamaya davet etmek istiyoruz. AVIAREPS ile iş birliği yapmaktan ötürü heyecanlıyız. Türk medyası ve seyahat acenteleri ile yakın iş birliği içinde, pazarlama stratejilerimizi güçlendirmek için onlarla çalışmak için sabırsızlanıyoruz.”

AVIAREPS Turizmden Sorumlu Direktörü Thomas Drechsler
“MÜŞTERİLERİMİZİ ULUSLARARASI OLARAK BÜYÜTMEYE DEVAM EDİYORUZ”

AVIAREPS Turizmden Sorumlu Direktörü Thomas Drechsler ise; “Japon Ulusal Turizm Örgütü’nün Türkiye’deki saygın destinasyon markalarımızın bulunduğu portföyümüze katılmasından onur duyuyoruz. İyi kurulmuş seyahat endüstrisi ağımız sayesinde müşterilerimizi ‘uluslararası olarak’ büyütmeye devam ediyoruz. Uzun ve karşılıklı olarak verimli bir ilişki geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz” şeklinde konuştu.

JNTO HAKKINDA

Japon hükümetinin bir kamu kuruluşu olan Japonya Ulusal Turizm Örgütü (JNTO), uluslararası ziyaretçileri Japon kültürünü daha yakından tanımaya teşvik etmekte ve Japonya ve diğer ülkeler ile arasındaki etkileşimi ilerletmek amacıyla Japonya’yı bir turizm ve iş destinasyonu olarak tanıtmaktadır. JNTO Londra ofisi, Japonya hakkında bilgi sağlamak, Japonya’ya seyahati arttırmak için tanıtımlar yapmak ve fuarlara iştirak etmek, Japonya’ya turlar geliştirmek ve çok daha fazlasını yapmak için 8 belirlenmiş pazarda çalışmaktadır. JNTO, 2020 yılından bu yana Türkiye pazarını stratejik kalkınma için yeni bir öncelik pazarı olarak belirlemiştir.

AVIAREPS HAKKINDA

1994 yılında Almanya’da kurulan, 48 ülkede 67 adet kendine ait ofis ağı ile altı kıtaya yayılan AVIAREPS Grubu; 100’den fazla havayolu, 150’den fazla turizm, konaklama, perakende, ticari tanıtım müşterisi ile dünyanın önde gelen havayolu ve turizm temsilciliği şirketidir. Çok iyi kurgulanmış yolcu Genel Satış Acentesi (GSA) hizmetleri ve turizm pazarlama temsilciliği çalışmaları sağlamanın yanı sıra müşterilerine dijital pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, BT çözümleri, danışmanlık, finansal hizmetler, havalimanı pazarlaması, ticari ve perakende tanıtımı alanlarında tecrübe ve hizmetlerini sunmaktadır.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER