BENTOUR’un geleneksel Antalya buluşması gerçekleşti

Yazar Canan Toprakkaya

Ünlü turizmci Kadir Uğur tarafından 20 yıl önce kurulan ve Almanya’nın önde gelen tur operatörleri arasında gösterilen BENTOUR Reisen, geleneksel hale getirdiği Antalya buluşmalarından birini daha gerçekleştirdi. Antalya’da 29 Kasım-2 Aralık 2023 tarihleri arasında düzenlenen etkinliğe, büyük çoğunluğu Almanya’dan olmak üzere 650 seyahat acentesi katıldı.

BENTOUR CEO’su Deniz Uğur ve Almanya Genel Müdürü Songül Göktaş Rosati’nin ev sahipliğindeki buluşma, Antalya’nın Lara bölgesindeki Miracle Resort Hotel’de yapıldı. Katılımcı acente temsilcilerine Antalya destinasyonu ve otelleri hakkında kapsamlı bilgilendirmeyi amaçlayan etkinlikte, otelleri ve ülkemizin turizm değerlerini anlatan bir de mini fuar organize edildi. Fuar bünyesinde gerçekleştirilen çeşitli panellere katılan konuşmacılar, gelecek turizm sezonu için değerlendirmelerde bulundu. Fuarın onur konukları arasında, Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay da vardı.

BENTOUR COMEDY NIGHT 2023

Buluşmanın oldukça renkli bölümlerinden biri, yine geleneksel hale getirilen “BENTOUR Comedy Night 2023” etkinliği olduğu. Almanya’nın Cem Yılmaz’ı şeklinde lanse edilen Özcan Coşar, önceki yıllarda olduğu gibi yine Antalya’da Alman hayranları ile buluştu. Alman konuklarla birlikte Almanya’da yaşayan Türk vatandaşlarına tebessüm dolu dakikalar yaşatan Coşar; “Hiç merak etmeyin, seneye yine burada sizlerle olmayı arzu ediyorum” dedi.

ANTALYA AKVARYUM GEZİSİ

Buluşmanın etkinlik bölümünde katılımcılar için bir diğer sürpriz ise “Antalya Akvaryum Gezisi” oldu. Konuklar, 40 tematik akvaryumun yanı sıra 131 metrelik uzunluğu ve 3 metrelik genişliği ile dünyanın en büyük tünel akvaryumu olan Antalya Akvaryum’da su altının sihirli dünyasını keşfetme imkanı buldular. Tesislerin girişinde yer alan, dünyada iz bırakmış isimlerin balmumumdan yapılmış heykellerini de izleme fırsatı bulan konukların onlarla birlikte çektirdikleri fotoğraflar, gezinin hatırası olarak anılarını süsleyen detaylardan biri oldu.

KÂRLI BÜYÜMEYE ODAKLANDIK”

“Comedy Night 2023” konseptiyle gerçekleşen bu buluşmaya BENTOUR Kurucusu Kadir Uğur, okyanus seyahatinde olduğu için ilk defa katılamadı. Bu nedenle basın toplantısına BENTOUR CEO’su Deniz Uğur ve Almanya Genel Müdürü Songül Göktaş Rosati ev sahipliği yaptılar. Miracle Resort Hotel’in Frida Salonu’nda düzenlenen toplantıda konuşan Rosati, BENTOUR’un 2023 performansı ve 2024 hedefleriyle ilgili bilgi paylaştı. Bu yıl turizmin 12 aya yayıldığını belirten Songül Göktaş Rosati, 2023 sezonunda hedeflerine ulaştıklarını kaydetti. Rosati ayrıca, Türkiye’ye ve turizme inandıkları için pandemi döneminde bile yatırım yapmaya devam ettiklerini, BENTOUR’un sayılara değil, kârlı büyümeye odaklandığına değindi.

“200 BİN TURİST GÖNDERDİK”

Halen içinde bulunduğumuz 2023 yılında yüzde 70’i Türkiye’ye olmak üzere 200 bin turiste hizmet verdiklerini söyleyen BENTOUR Almanya Genel Müdürü Songül Göktaş Rosati; “Türkiye’de bir yandan ürün yelpazesini genişleterek, yeni destinasyonlar açarak büyümeye devam edeceğiz. Türkiye’de 2024 yılında da çift haneli büyüme hedefliyoruz” diye konuştu.

BENTOUR CEO Deniz Uğur

“HERŞEY DAHİL SİSTEMİ GÖZDEN GEÇİRİLMELİ”

BENTOUR CEO’su Deniz Uğur ise yaptığı konuşmada pandemi sonrasında yükselen fiyatların turistler üzerinde baskı yarattığını vurgulayarak; “Bu durumunun etkisini azaltmak için herşey dahil sisteminde kategorizasyona gitmeyi düşünmek gerekir. Otelciler, herşey dahil sistemde verilebilecek herşeyi vermeye devam ediyor, ancak aşırı yükselen fiyatlar karşısında zarar riskiyle karşı karşıya kalıyorlar. Neden sürekli herşey dahil yolundan gidiyoruz? Farklı paketler sunalım. Aileler için farklı paketler oluşturulabilir, alkolsüz paketler oluşturulabilir. Bunu otelcilere anlattık. Kimileri bunu pek anlamadı ama bu işe kafa yoranlar kabul etti ve ‘Çalışma başlatacağız’ dediler. Bazı misafirler, herşey dahil sistemdeki ürünlerin hepsini kullanmıyor. Herşey dahili kategorilere ayırabiliriz. Maksimumu isteyene farklı, minimumu isteyene farklı paket yapılabiliriz. Örneğin, hemen yanımızdaki Gloria Otelleri bunu yaptı” ifadelerini kullandı.

“KALİTELİ ÜRÜNLER SATIYORUZ

Deniz Uğur; “Potansiyeli yüksek ama rekabetçi bir pazar olan Almanya’ya yeni oyuncuların girmesinin fiyat rekabetine neden olup olmadığı” şeklindeki soruya ise şu yanıtı verdi: “BENTOUR olarak en pahalı değiliz ama kaliteli ürünler satıyoruz. Bu nedenle, küçük şirketlerin TUI’si gibi görünüyoruz. BENTOUR’un bunu hak ettiğini düşünüyorum. Büyük oyuncular Almanya pazarına geldiler ama bizden bir pay alamadılar. Biz en iyi acentelerde, en süper marketlerde satılıyoruz. Servis ve kaliteye çok önem veren bir şirketiz. Biz acentelerin arkasında duruyor, destek oluyoruz.”

Hürriyet Gazetesi’nden Yalçın Bayer’in de katıldığı basın toplantısında BENTOUR olarak Kapadokya operasyonlarını genişletme kararı aldıklarını dile getiren BENTOUR CEO’su Deniz Uğur; “Almanya’dan gelen 40 acenteyle birlikte düzenlediğimiz Kapadokya info turu, şimdiden meyvelerini vermeye başladı. Hemen ertesinde grup rezervasyonları almaya başladık” açıklamasında bulundu.
BENTOUR
BENTOUR’un “Comedy Night 2023” adı altında organize ettiği buluşmada, BENTOUR çalışanları ve çözüm ortakları teşekkür plaketleri ile ödüllendirildi.
tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER