Türkiye’nin turizmdeki reklam yüzü…

Yazar Haber Merkezi

Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreteri Fahri Kasırga, 51. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nun önemine değinerek, turun Türkiye’nin turizmdeki reklam yüzü olduğunu ve her türlü desteklerinin süreceğini söyledi.

Kasırga, Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nu 51. kez düzenlemenin büyük gurur ve heyecanını yaşadıklarını, 1963’te başlayan turun 1965’te uluslararası olduğunu ve 1966’da ise Cumhurbaşkanlığı himayesine alındığını belirtti.

“ÜLKEMİZDE OLİMPİYAT DÜZENLEMEYİ HEDEFLİYORUZ…”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın sporcu kişiliğiyle ön plana çıktığını belirten Kasırga, şunları kaydetti: “Sayın Erdoğan’ın sporcu kişiliği her şeyin üstünde geliyor. Sayın Cumhurbaşkanımız, sporcu kökenli olduğu için organizasyona çok önem vermektedir. Yeni spor tesislerinin açılmasında, temellerinin atılmasında bizzat rol almıştır. Spor evrensel bir dili, insanlığın dilini konuşur. Millet olarak büyük düşünüp, büyük adımlar atmak istiyoruz. 2023, 2053, 2071 vizyonumuz doğrultusunda ülkemizde Olimpiyat düzenlemeyi hedefliyoruz. Fanatizme düşmeden, ülkemizin saygınlığını zedelemeden takımlarımızı desteklemeliyiz” açıklamasında bulundu.

“ORGANİZASYON BİR MARKA HALİNE GELDİ…”

Bisiklet Federasyonu Başkanı Emin Müftüoğlu da organizasyonun büyüyerek devam ettiğini söyledi. Turun 51. yılı olması nedeniyle yeni bir heyecan yaşadıklarını belirten Müftüoğlu, bu turun öncülüğünü yapan eski federasyon başkanlarından Talat Tunçalp’e teşekkür edip, organizyonun bir marka haline geldiğini ifade etti.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER