Steigenberger Hotel Group artık Türkiye’de!..

Yazar Kadir Toprakkaya

Avrupa’nın en önemli lüks otel zincirlerinden Steigenberger Hotel Group, turizm duayeni Cem Kınay ile artık İstanbul’da…

1930 yılından beri Avrupa’nın en önemli ve prestijli otel gruplarından biri olarak lüks oteller sınıfında yer alan Steigenberger Hotel Group, Türkiye’de işbirliği yapmak için turizmin öncülerinden ve en önemli isimlerinden Cem Kınay ve Oğuz Serim ile bir araya geldi. İstanbul Maslak’ta, Palace Otel Turizm Hizmetleri AŞ tarafından Sheraton Istanbul Maslak olarak hizmet vermekte olan 305 odalı otel, 20 Nisan 2015 tarihinden itibaren beş yıldızlı Steigenberger İstanbul Maslak olarak hizmet vermeye başladı.

ALMAN MÜKEMMELİYETÇİLİĞİ İLE TÜRK MİSAFİRPERVERLİĞİ BULUŞTU…

Alman servis mükemmeliyetçiliği ile Türk misafirperverliğini bünyesinde bir araya getiren bu buluşma için, yerel ve uluslararası pek çok büyük şirketin konumlandığı bir finans merkezi olan Maslak tercih edildi. Ancak artık Maslak’ın sadece iş merkezlerinin bulunduğu bir yer olmaktan çıkıp, yaşam ve eğlence bölgesi haline gelmesi ve sadece şehir merkezine değil, İstanbul’un özellikle haftasonları için nefes alma alanları olan İstinye, Belgrad Ormanları, Sarıyer, Karadeniz kıyıları gibi bölgelere yakınlığı da bu kararı güçlendiren en önemli etkenlerden biri oldu.

steinberger hotel group 2

“İSTANBUL, BÜYÜME HEDEFLERİMİZ İÇİN ÖNEMLİ BİR HEDEFTİ…”

Konu ile ilgili açıklama yapan Steigenberger Hotels AG CEO’su Puneet Chhatwal; “Avrupa ve Asya kıtalarını birleştiren İstanbul, stratejik konumu ile grubumuzun büyümesinde önemli bir hedefti. Bu birleşme ile Türkiye’yi ziyaret edecek olan misafirlerimize mükemmel Alman servisi niteliğini de artı bir katma değer olarak getirmiş olduk” dedi.

“OTELİMİZİN SEÇKİN PROFİLİ DAHA DA İLERİ TAŞINACAK…”

Steigenberger ile yapılan anlaşma ile ilgili Oğuz Serim; “Bu yeni ve heyecan verici gelişme, otelimizin seçkin profilini daha da ileri taşıyacak. Otelimiz, bu yeni kimlik ve yeni marka yapılanması ile Steigenberger’ın geniş vizyonu sayesinde 21. yüzyıla uygun bir yönetim ve gelişime ulaşacak. İstanbul Maslak’ta böyle bir yeni markayla geleceğe devam etmek, bizim için de son derece mutluluk verici bir süreç” diyerek düşüncelerini açıkladı.

unnamed

“BİRÇOK YENİLİK VE MARKA YAPILANMASI İLE TÜRKİYE’YE YAYILACAĞIZ…”

Cem Kınay ise; hedeflerinin bundan sonra öncelikle Maslak’ın gelişen yaşam alanı kimliğini daha da belirginleştirecek şekilde, Steigenberger Maslak İstanbul otelini gerçek bir cazibe merkezi haline getirecek birçok yeniliği hayata geçirmek ve kısa bir süre içerisinde de bu birlikteliği yine böylesine özel lokasyonlar tercih ederek Türkiye’ye yaymak olduğunu belirtti. Tüm otel çalışanlarının da bu yeni kimlik ve marka yapılanması ile motivasyonlarının çok arttığını belirten Cem Kınay, Steigenberger Maslak İstanbul’un bir çekim merkezi haline gelmesini sağlayacak olan birçok sürpriz yeniliğin de yakında detaylı olarak açıklanacağını ve deneyimlenebileceğini ekleyerek sözlerine son verdi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER