Renault vites büyüttü

Renault Grubu, Güney Amerika ve Afrika pazarlarında sahip olduğu bölgesel pozisyonuna ilave olarak, Global arenada vites yükseltiyor. Hedef, Hafif Ticari Araç pazarındaki bölgesel zirve pozisyonunu, Global arenada da sergilemek.

Renault bu hedefine ulaşabilmek amacıyla, küresel Hafif Ticari Araç pazarının üçte birinden fazlasına denk gelen pick-up pazarına girmeye karar verdi. Haziran 2015’te Buenos Aires’te Güney Amerika pazarına yönelik lanse edilen Renault Duster Oroch’un yanı sıra, küresel yeni aracı işaret eden ALASKAN pick-up konseptini 3 Eylül’de ilk gösterimi gerçekleştiriyor.

Renault, ürün ve pazar politikalarına paralel olarak Hafif Ticari Araç müşterilerine ve kullanıcılarına hizmet verme konusunda küresel uzmanlığı olan Renault Pro+ hizmetini de lanse ediyor. Kişiye özel ürün ve hizmetler sunmanın yanı sıra, alanında deneyimli olan Renault Pro+ şebekesi, tanıtımdan satış sonrası servise kadar ticari müşterilere her adımda deneyimler yaşatacak. Renault Pro+ uzman markası, Renault’un müşteri memnuniyeti anlayışını bünyesinde barındırıyor ve markanın küresel hedefleri yolunda planlarının ayrılmaz parçasını oluşturuyor.

Renault Başkan Yardımcısı, Hafif Ticari Araç Direktörü Ashwani Gupta konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada “Yenilenen ürün gamımız, yeni hizmetler ve daha da geliştirilmiş müşteri deneyimimiz sayesinde profesyonel ve özel müşterilerimizin beklentilerine cevap vermek üzere Küresel Büyüme Planımızı hayata geçirmeye hazırız” dedi.

Benzer Haberler

Rotahane’nin 72. gezi durağı Bingöl oldu

Karaman’da “Binbir Kilise” olarak bilinen alanda dini yapılar bulundu

Hatay Samandağ’da 23 Nisan kutlaması