İzocam, Ürdünlü iş ortaklarını İstanbul’da ağırladı

Yazar Kadir Toprakkaya

Ülkemiz yalıtım sektörünün öncü markası İzocam, ihracat pazarlarındaki başarısını sürdürüyor. Türki Cumhuriyetler, Afrika, Balkanlar, Asya ve Ortadoğu başta olmak üzere bugüne kadar 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapan İzocam’ın, 20 adet de yerleşik bayisi bulunuyor.

İzocam, mevcut pazarlarda tanıtım ve eğitim faliyetlerini hız kesmeden devam ettirerek, bu pazarlardaki konumunu güçlendiriyor. Geçtiğimiz Mayıs ayında Ürdünlü iş ortaklarını İstanbul’da ağarlayan İzocam, yalıtım sektörü ile ilgili bir de seminer düzenledi. Seminerin ardından tesis ziyaretleri gerçekleştiren İzocam; ürünler, uygulama detayları ve üretim hakkında iş ortaklarına bilgiler aktardı.

TEORİK VE UYGULAMALI EĞİTİM ALDILAR

Ürdün’de 25 yıldır ürünleriyle varlığını sürdüren İzocam, Ürdün pazarında büyük projelere imza atan iş ortakları ile İstanbul’da özel bir buluşma düzenledi. 8-9 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen toplantılarda İzocam’ın yeni ürünler ve uygulama alanları ile ilgili seminer verildi. İzocam tesislerini de ziyaret eden Ürdünlü iş ortakları, ürünler ve üretim hakkında detaylı bilgiler aldı. Ardından ise İzocam Yalıtım Eğitim Merkezi’nde (İYEM) gerçekleştirilen sunumlara katılan iş ortakları, teorik ve uygulamalı eğitim aldı. İki gün boyunca yoğun seminer ve eğitimlere katılan Ürdünlü misafirler, İstanbul’un tarihi mekanlarını da gezdi.

İHRACATIN ÖNCÜ FİRMALARI ARASINDA

Türkiye’de yalıtımın tarihini başlatan ve sektöre öncülük eden İzocam, bugüne kadar 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yaptı. Ülkemiz dışında 20 yerleşik bayi ile çözüm sunan İzocam’ın ihracatı 700 bin m³’ü aşıyor. Ürün çeşitliliği, kalitesi, hizmetleri ve detay çözümleri, İzocam’a olan ilgiyi artırıyor. İzocam, gerçekleştirdiği başarılı ihracat çalışmaları ile her yıl İklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği (İSİB) tarafından verilen “Başarılı İhracatçılar” ödülünün sahibi oluyor. İzolasyon Malzemeleri kategorisinde birincilik ödülünü alan İzocam, başarılı ihracat çalışmalarına devam ediyor.

HEDEF, 5 YILDA 150 MİLYON DOLAR

Son dönemde ihracat faaliyetlerinde Ortadoğu ve Asya ülkelerine odaklanan İzocam’ın 2016 yılı satışlarının 62.5 milyon TL’lik kısmını ihracat oluşturdu. İzocam, bu rakamı önümüzdeki 5 yıl toplamda 150 milyon doların üzerine çıkarmayı hedefliyor.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER