Genç Turizmciler Derneği’nden Turkey:Home’a destek

Yazar Haber Merkezi

Genç Turizmciler Derneği (GTD), Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü’nün Turkey:Home projesinin başarısını değerlendirdi.

Türkiye’de turizm üzerine faaliyet gösteren girişimci ve yenilikçi lider gençlik derneği olma vizyonu ile yola çıkan Genç Turizmciler Derneği, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yeni projesi Turkey:Home’un sosyal medya başarısını değerlendirdi.
‘’Genç Turizmciler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Bulut Bağcı, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yeni projesi Turkey:Home’un, geleneksel mecraların haricinde, marka imajını sosyal medya çalışmaları ile öne çıkardığını söyledi.
Kampanya kapsamının dışında gelişen teknolojiye ayak uydurmasından duyduğu mutluluğu dile getiren Bağcı, “Kampanya dünyanın en önemli noktalarında kullanılan gazete, dergi ve açık hava reklamları gibi geleneksel mecralara ek olarak, çok kapsamlı bir dijital ve sosyal medya çalışmasını da içeriyor. Facebook’ta 830 binden fazla beğeniye, Twitter’da 536 binden fazla takipçiye sahip Turkey:Home,Instagram ve YouTube’un haricinde LinkedIn ve Pinterest’te iletişimini sürdürüyor. Rakamsal olarak 1,5 yılda dijitalde 40 milyon görüntülenen verilerinin öne çıktığı kampanya sayesinde ülkemizin markalaşması adına ve 2023 vizyonunun desteklenmesi adına büyük önem taşıyor. Biz de GTD olarak Kültür ve Turizm Bakanlığı Müsteşarı Prof. Dr. A. Haluk Dursun’un yaptığı çağrıya destek veriyor ve teşekkür ediyoruz.’’dedi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER