Haber Merkezi

TÜROB, Uluslararası Turizm Fuarı’nda

TÜROB, Uluslararası Turizm Fuarı’nda
Yazı boyunu düşür Yazı boyunu yükselt Font boyutu Yazdır

Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB), İran’ın başkenti Tahran’da düzenlenen Uluslararası Turizm Fuarı’na (TITE 2017) Türkiye standı içerisinde katılım sağlıyor.

TÜROB açıklamasına göre, birliğin Türkiye’nin en büyük turizm pazarları arasında yer alan İran’a yönelik tanıtım faaliyetleri sürerken; Tahran’da düzenlenen TITE 2017 Fuarı, Türk turizmi için moral kaynağı oldu. TÜROB, 9 Şubat 2017 tarihine kadar devam edecek olan fuara Kültür ve Turizm Bakanlığı koordinasyonundaki Türkiye standı içerisinde katılım sağlıyor. Fuar öncesinde, Bakanlık desteği ve TÜROB & Sea Travel organizasyonuyla gerçekleştirilen workshop’a büyük ilgi oluştu. Etkinliğe, İran ve çevre ülkelerden 600’ün üzerinde turizm profesyoneli katıldı.

TÜROB

EN HIZLI GERİ DÖNÜŞ ALINABİLECEK PAZARLARA ÖNCELİK VERİLECEK

Açıklamada görüşlerine yer verilen TÜROB Başkan Yardımcısı ve Fuarlar, Tanıtım ve Pazarlama Komitesi Başkanı Müberra Eresin, 2016 yılında Türkiye’ye gelen İranlı turist sayısının 1 milyon 665 bin olduğunu anımsatarak, söz konusu workshop’un İran ve diğer gelişmekte olan pazarlar için yerinde ve zamanında bir organizasyon olduğunu dile getirdi. “Gerek coğrafi yakınlık, gerekse kültürel ve sosyal yakınlık sebebiyle ülkemiz, İranlı turistler için cazibesi en yüksek destinasyonlardan biri” ifadelerini kullanan Eresin, TÜROB olarak bulundukları süreçte en hızlı geri dönüş alınabilecek pazarlara öncelik vermeyi kararlaştırdıklarını vurguladı.

TUROB

ÖNCELİKLİ HEDEF DESTİNASYONLARI PAZARLAMAK

İran’ın bu anlamda doğru seçenekler arasında olduğunu kaydeden Müberra Eresin, şöyle devam etti: “Pazarın yapısı gereği ve Nevruz Bayramı öncesi istediğimiz verimi alabilmek adına, fuar katılımımızın yanı sıra öncesinde tüm alıcıları bir araya getirip, ilişki ve işbirliğimizi artırabileceğimiz bir workshop ve gala programı planladık. Bakanlığımız da bu pazara önem veriyor, desteklerini bizlerden esirgemediler. Workshop ve fuar kapsamında öncelikli hedefimiz destinasyonlarımızı pazarlamak olacak. Bu girişimlerimizin olumlu sonuçlarını İran’ın en büyük bayramı olan Nevruz döneminde alacağımıza inanıyoruz.”

Bir Cevap Yazın

vakıf taşdelen su

noyadecor