Titanic Hotels’ten turizmde hizmet kalitesine katkı

Yazar Kadir Toprakkaya

“Turizmin hizmet kalitesi okullar ile başlar, özel sektörle hayat bulur” bakış açısıyla Titanic Hotels İnsan Kaynakları Ekibi; okul ziyaretleri, seminerler ve kariyer fırsatları sunmaya devam ediyor. Turizm elçileri olarak zaman zaman sahada görev yapan ekip, öğrencilere iş hayatının gerçekliklerini, karşılaşacakları olasılıkları, turizmde kariyer fırsatları ve çeşitli mülakat teknikleri gibi eğitimler sunuyor.

Titanic Hotels İstanbul Bölgesi Bölge İnsan Kaynakları Müdürü Fatih Baycan

Titanic Hotels İstanbul Bölgesi Bölge İnsan Kaynakları Müdürü Fatih Baycan, konu ile ilgili yaptığı açıklamada “İş hayatının zorlukları ile direkt temas kuran geleceğin yönetici adayları, mesleğin getirdiği zorluklar ile baş etmede sorunlar ve hatta meslekten uzaklaşma eğilimi göstermektedir. Bu ve buna benzer durumların yaşanmaması adına Titanic Grubu olarak eğitim uzmanlarımız, tüm stajyer ve yeni mezun olmuş adaylara eğitimler vererek, geçişin bilinçli olarak yapılmasını sağlamaktadır” dedi. “Alışkanlıkların yanı sıra teorik ve pratik eğitimlerin iş hayatında devam etmesiyle çalışan kendinden emin, hedeflerine yol haritasını belirlemiş, tecrübeli yöneticilerinden mentorluk almış ve okulda öğrendiklerini de pekiştirmiş oluyor ve böylece profesyonel bir kimlik kazanmış oluyor” diyen Baycan, stajın önemini bir kez daha vurguladı.

“Gelecek Sensin!” sloganıya Titanic Hotels Group; sektöre daha donanımlı, daha hazır ve özgüvenli öğrencilerin yetişmesine vesile olmaya devam ediyor.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER