Sevda Yılgaz Bentour İstanbul Destinasyon Yönetmeni oldu

Yazar Pınar Baltacı

Bentour, pandemi dönemine rağmen projelerini ara vermeksizin hayata geçiriyor. Türk Hava Yolları ile birlikte başta Kültür ve Turizm Bakanlığı olmak üzere İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve özenle seçilen Güvenli Turizm Sertifikası ile hizmet veren İstanbul otellerinin katkıları ile benzersiz bir kampanyayı hayata geçiriyor. Kadir Uğur’un doğduğu şehre katkı sağlamak için altı aydır hayata geçirmeye uğraştığı bu projede Bentour’un yeni transferi, İstanbul Destinasyon Yönetmeni Sevda Yılgaz oldu.

İstanbul Destinasyon Yönetmeni Sevda Yılgaz; “Yaklaşık iki aydır, titizlikle bu kampanyanın altyapısını hazırlıyoruz. Türk Hava Yolları, Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul İl Turizm Müdürlüğü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ERKA Turizm, sektör birlikleri ile, otel partnerlerimizin ve diğer turizm ürünlerinin temsilcilerinin samimi ve cazip yaklaşımları ile İstanbul kadar davetkâr, alışılmışın dışında güncellenmiş paketler hazırladık, ŞİMDİ İSTANBUL!”  şeklinde konuşurken çalışma hakkında detayları şöyle paylaştı: “Umuyoruz vakalar azalarak ortadan kalkar ve Türkiye’ye girişte 72 saat PCR Test mecburiyeti, 15 Nisan itibariyle son bulur, ya da makul ücretle kısa zamanlı güvenli hızlı testler ile sonuç alınabilir, birçok Avrupa şehrinde var olan uygulamayla test fiyatları uçak fiyatlarını aştığı gibi zaman konusu da ikna edici olmuyor. Bu engeller ortadan kalktığında ŞİMDİ İSTANBUL kampanyası ile Avrupa’dan, 10 bin turisti getirmeyi planlıyoruz.”

Sevda Yılgaz ayrıca, “cazip fiyatlarla 3 ilâ 5 günlük paketlerden oluşan kampanyaya, opsiyonel olarak, lezzet ve yürüyüş rotaları gibi yeni keşif kültür sanat turları, günlük klasik şehir turlarının dışında, İstanbul’a yakın Yalova ve Sapanca gibi bölgeleri de katarak Termal turizm zenginliğimizi de alternatif olarak sunacağız, bitmedi…İstanbul ‘un çeşidi bitmez. Golf severler için de Kemer GOLF Country’le “Şimdi Club İstanbul” diyeceğiz” şeklinde programın sürpriz başlıklarını açıkladı.  1 Nisan’da başlayacak kampanyanın tanıtımına başta Almanya olmak üzere, İsviçre, Hollanda ve Avusturya’da birçok turizm platformunda ses getirecek şekilde start veriyoruz, seyahat acentelerimiz ile de satışı destekleme amaçlı Webinar sunumları düzenliyoruz. “dedi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER