SETUR, yetkili satış acenteleriyle Antalya’da buluştu

Yazar Kadir Toprakkaya

Türkiye’nin öncü turizm markası Setur’un her yıl düzenlediği yetkili satış acenteleriyle buluşma toplantısı, bu sene 10-12 Aralık tarihlerinde Antalya Regnum Carya Golf & Spa Resort’ta yapıldı. 2017 yılının değerlendirildiği ve 2018 yılı hedeflerinin paylaşıldığı buluşmaya, Setur’un 45 yetkili satış acentesi ile Genel Müdürlük’ten yönetici konumunda bulunan 55 kişi katıldı.

Toplantıya katılan Genel Müdür Ahmet Sönmez, 2018 yılında hem Setur’a hem de turizm dünyasına yeni ürün ve hizmetler kazandırmayı amaçladıklarını belirterek şunları söyledi: “Çağı yakalayan yeni vizyonumuzla faaliyet alanlarımızı sektör dinamikleri doğrultusunda çeşitlendirerek büyüdük. 2017 yılını tüm dünya genelinde yaşanan olumsuzluklara rağmen oldukça başarılı bir şekilde kapatıyoruz. 2018’in geçtiğimiz son iki yıla oranla büyümeye daha açık bir yıl olmasını bekliyoruz. Setur olarak 2018’e dijital yatırımlarımız ile hazırlanıyoruz. Bu yatırımlara paralel olarak hedefimiz ise, kalite ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden büyüyerek ilerlemek. Sektörümüz, şirketimiz, iş ortaklarımız ve de en önemlisi misafirlerimize katma değer sağlayacak her türlü adımı atmaya devam edeceğiz.”

MOTİVASYON VE İLETİŞİM AÇISINDAN BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR

Setur üst yönetiminin katılımıyla gerçekleştirilen buluşmaya departman müdürleri, satış ekipleri, yurt içi, yurt dışı seyahat ekipleri, özel rotalara seyahatler düzenleyen SeturSelect ve kurumsal seyahat ile ilgilenen SeturBiz ekipleri katıldı. Yetkili satış acentelerini bir araya getiren etkinlik, Setur’un değerlendirme ve strateji paylaşımlarının yanı sıra Setur ailesinin bir araya gelmesi, bağlarının güçlenmesi, yakın iletişim içinde olması ve motivasyon açısından da önem taşıyor.

Setur

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER