“Jolly MICE”, ACE of MICE fuarında!

Yazar Pınar Baltacı

Turizm sektörünün öncü markası Jolly, yurt içinde olduğu kadar yurt dışında yaptığı organizasyonlarla da sesini giderek yükselten “Jolly MICE” markasıyla, 28 Haziran 2021’de başlayan ACE of MICE fuarında gerçekleşen “AMEzing Parti” isim sponsorluğunu üstlendi. İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşen organizasyonda kongre, toplantı ve etkinlik sektöründen birçok profesyonel bir araya geldi.

“PANDEMİ SÜRECİNDEN EN ÇOK MICE SEKTÖRÜ ETKİLENDİ”

ACE of MICE fuarında “Gelecek On Yılın Seyahat Trendleri” başlıklı oturumda panelistler arasında Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar da yer aldı. Vardar ayrıca, Jolly MICE’ın isim sponsorluğunu yaptığı AMEzing Parti’nin açılış konuşmasında tüm paydaşları bir arada görmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Pandemi sürecinde en çok etkilenen iş alanların başında MICE sektörünün olduğunu, ancak çok kısa zamanda sektörün tüm bileşenleri ile hep birlikte hareket ederek, bu zor zamanları el birliğiyle atlatacaklarını ifade etti.

“2022’DEN UMUTLUYUZ”

MICE Yurt içi Müdürü Tolga Özakhun ise pandemi sürecini ve sonrasını değerlendirdi. Özakhun; “2020 yılının ilk çeyreği için birçok proje konfirme etmiştik ve hatta yılın ciro hedefine ilk beş ayda ulaşıyorduk. Fakat kapanma ile birlikte bu projelerin büyük bölümü ertelenirken, bir kısmında ise maalesef iptal durumları yaşandı. Yasakların azalması ile beraber teklif akışımızda büyük bir yoğunluk yaşanıyor. 2021’in son dört ayını ve 2022 yılını özlediğimiz gibi çok hareketli geçireceğiz. Aşılanma ile birlikte online olarak gerçekleşen projelerin tekrar büyük bir hızla fiziki ortamlarda gerçekleşeceğine inanıyorum. Jolly MICE olarak sektörde bu yılın son çeyreği ve 2022’den oldukça umutluyuz. Belli bir süre daha hibrid eventlere devam edeceğiz ama önümüzdeki bir buçuk yıl oldukça hareketli geçecek” dedi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER