Haliç, dünyanın önemli destinasyonları arasında yer alacak

Yazar Kadir Toprakkaya

Haliç’in ilk uluslararası beş yıldızlı oteli Mövenpick Golden Horn, ikinci kuruluş yıl dönümünde basın mensupları ile bir araya geldi. Otelin 10. katında gerçekleşen kahvaltılı buluşmaya, 30’a yakın turizm basını temsilcisi katıldı.

Otelin yatırımcısı AKGEL Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Öngel ve Genel Müdürü Ahmet Arslan’ın ev sahipliği yaptığı buluşmada, turizmin bugünü ve geleceği konuşuldu.

Haliç

Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn’un yatırımcısı Akgel Gayrimenkul’un Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Öngel ve otelin Genel Müdürü Ahmet Arslan, otelin ikinci kuruluş yıl dönümünde basın mensupları ile buluştu…

HALİÇ, İSTANBUL TURİZMİNE KAZANDIRILACAK

Mövenpick markasını Haliç’e taşıyan Akgel Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Öngel, Haliç’e yönelik geliştirdikleri projelerin sadece yatırım olarak görülmemesi gerektiğini, bu projelerin aslında bir sosyal sorumluluk projesi olarak da görülebileceğini söyledi. Haliç bölgesinin kendi yaşamlarında özel bir yeri olduğunu dile getiren Öngel; “Yeni bir butik otel projemiz var. Önümüzdeki yıllarda hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.

Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn Genel Müdürü Ahmet Arslan, Akgel Gayrimenkul’ün gelecekte sadece Türkiye’de değil, dünyada da önemli destinasyonlardan biri olacağına inanarak, iki yıl önce Mövenpick’i Haliç’e taşıdığına dikkat çekti. Bu noktada Mövenpick Hotels & Resorts markasının Türkiye’deki dördüncü oteli için Haliç bölgesinin seçildiğini vurgulayan Arslan, 40 milyon dolarlık yatırımla Haliç’in önde gelen otellerinden birine hayat vermekten büyük memnuniyet duyduklarını belirtti.

BÖLGEYİ YURTDIŞINDA DA TANITMAYA KARARLIYIZ

Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn Genel Müdürü Ahmet Arslan ise, Haliç Platformu’nun yanı sıra www.enjoygoldenhorn.com isimli online platformla bölgeyi sadece yurtiçinde değil, yurtdışında da tanıtmaya kararlı olduklarına dikkat çekerek; “Haliç için geliştirilen pek çok projede aktif rol üstlenmekteyiz. Haliç’in dünyanın önemli destinasyonları arasında yer alması gerekiyor. Bunun için çaba harcıyoruz” şeklinde konuştu.

İSTANBUL CAZİBESİNİ KAYBETMEZ

Ahmet Arslan, zincir otel markası olarak Haliç bölgesindeki ilk 5 yıldızlı yatırım olduklarını, Mövenpick markasından sonra bölgeye 4 markanın daha geldiğine değinerek; “Sonuçta İstanbul bir dünya başkentidir, cazibesini kolay kolay kaybetmeyecektir” ifadelerini kullandı. Sektör olarak yaşanmakta olan sıkıntılı döneme rağmen Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn’un doluluk oranlarının 2016 yılına göre hızla yükseldiğine dikkat çeken Arslan; “Yılın her döneminde yüzde 60’ların üzerinde doluluk oranları ile çalışıyoruz. Bu rakamlara ulaşmamızdaki önemli etkenlerden biri de uygulanan stratejiler oldu” açıklamasında bulundu.

ORTADOĞU VE GÜNEY AMERİKA DEVREDE

Haliç bölgesi olarak ağırladıkları yabancı turist profilinde Avrupa’nın yanı sıra Ortadoğu ve Güney Amerika’nın da yükselmeye başladığı bilgisini paylaşan Genel Müdür Ahmet Arslan; “Toplam misafir sayımızda yerli turist profilini de önemli bir unsur olarak görüyoruz. Haliç’in dünyanın önemli turizm destinasyonlarından biri olacağına dair inancımız ve hedefimiz doğrultusunda, turist profilindeki çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu çalışmalarımızın bir sonucu olarak, bugün İstanbul için bile yeni sayılabilecek turist profili olan Güney Amerika’yı hem bölgeye, hem de otelimize kazandırdık. Özellikle Türk Hava Yolları’nın direkt uçuş olanağı sağladığı Arjantin ve Brezilya, ağırladığımız turist profilinde önemli bir yer tutmaya başladı” diye konuştu.

İŞ TOPLANTILARININ DA ADRESİYİZ

Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn’un iş toplantıları için de tercih edilmekte olduğuna değinen Arslan; “Ağırlamakta olduğumuz toplam yerli ve yabancı misafir profilinde iş adamlarının çoğunluğu oluşturduğunu görmekteyiz. Özellikle iş toplantıları için gördüğümüz ilgiyi, lokasyonumuza ve sunduğumuz yüksek kaliteli hizmetlere bağlıyoruz” dedi.

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER