ACE of MICE Fuarı’na yoğun ilgi

Yazar Kadir Toprakkaya

Kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün buluşma noktası olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines, ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle İstanbul Kongre Merkezi’nde devam ediyor.

İstanbul Kongre Merkezi Genel Müdürü Pervin Zeydanlı, Türk Hava Yolları Satış-Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve Turizm Atölyesi Başkanı Tülin Ersöz, İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürü Nedret Apaydın, İstanbul Vali Yardımcısı İsmail Gültekin’in katılımlarıyla ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines fuarının açılışı gerçekleştirildi.

TÜM RENKLERİMİZLE BİR ARAYA GELİYORUZ

Bu yıl “Tüm renklerimizle bir araya geliyoruz” mottosuyla Türkiye ve dünyadan sektör profesyonellerine ev sahipliği yapan fuarın açılış konuşmasını gerçekleştiren Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman, Türkiye’nin en büyük B2B etkinliği olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines kapsamında 15 bin profesyonel ziyaretçinin beklendiğini belirtti. Üç gün sürecek fuar programı hakkında da bilgilendirme yapan Ataman, ilk gün katılımcı ve hosted buyer’ların birlikte yeni iş bağlantıları da kuracakları Business Network Party ve yerli-yabancı satın alıcılar, katılımcı firmalar, konuşmacılar ile basın mensuplarının davetli olduğu 23 Şubat tarihinde Feriye Sarayı’nda gerçekleşecek AMEzing Parti için davette bulundu.

220 FİRMA, 720 SATIN ALICI, 15 BİN PROFESYONEL ZİYARETÇİ

Her yıl tüm sektörün sabırsızlıkla beklediği ve çeşitli alanlarda projelerin belirleneceği ödül töreninin bu yıl 3 Nisan tarihinde Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleşeceğine de değinen Volkan Ataman, fuarın Türkiye ve MICE endüstrisine hayırlı olmasını dileyerek, şunları ifade etti: ”Fuarın bu sene dörüncüsünü düzenliyoruz. Ülkemiz çok zor bir dönemden geçti. Bütün bunlara rağmen çok güçlü, içeriği çok yoğun, ciddi ziyaretçi ve satın alıcının geleceği bir fuar programı bizi bekliyor. Bu sene 220 firma stant ile katılım gösteriyor. Bunlar kongre, toplantı ve etkinlik sektöründen firmalar. 15 binin üzerinde profesyonel ziyaretçi gelecek, toplam 720 tane satın alıcı gelecek. Bunların 180 tanesi 39 ayrı ülkeden geliyor. Kendi ülkelerindeki en büyük kongre organizatörleri ve etkinlik firmalarının sahiplerini burada ağırlıyoruz. Bu yaptığımız çalışmalar ile ülkemize ciddi kongrelerin, ciddi toplantıların ve büyük grupların gelmesini sağmış olacağız.”

ACE of MICE

SEKTÖRE AYRI BİR SİNERJİ KATTI

İstanbul Kongre Merkezi Genel Müdürü Pervin Zeydanlı ise, sektör için bu kadar zor bir dönemde ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines etkinliğinin gerçekleştiriliyor olmasını çok anlamlı bulduğunu ve kendilerinin de böylesi kapsamlı bir organizasyona ev sahipliği yapmaktan dolayı oldukça mutlu olduklarını, organizasyonun sektöre ayrı bir sinerji kattığını söyledi.

DÜNYA TURİZM GELİRİNİN YÜZDE 30’U KONGRE VE TOPLANTI SEKTÖRÜNDEN SAĞLANIYOR

Türk Hava Yolları Satış-Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur da; “Türkiye’nin milli bayrak taşıyıcısı olan Türk Hava Yolları olarak, bizleri küresel ölçekte tanıtan ve misafirperverliğimiz başta olmak üzere kültürel değer ve medeniyet birikimimizi geniş kitlelere duyaran etkinlik ve faaliyetlere destek vermeyi sürdürüyoruz. Dünya Turizm Örgütü verilerine göre, dünya turizm gelirinin yüzde 30’u kongre ve toplantı sektöründen sağlanmakta. Kongre destinasyonu olmak bir şehrin marka imajı açısından da oldukça büyük önem taşırken, 40’dan fazla sektöre de doğrudan veya dolaylı katkı sağlanıyor” dedi.

İSTANBUL’UN MARKA ŞEHİR OLMASI İÇİN HER KESİMDEN DESTEK

Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı ve Turizm Atölyesi Başkanı Tülin Ersöz, İstanbul İl Kültür ve Turizm Müdürü Nedret Apaydın, İstanbul Vali Yardımcısı İsmail Gültekin de Türkiye’nin kongre turizminde diğer ülkelere göre çok değerli fırsatlar içerdiğini, maliyetler açısından oldukça uygun olduğunu, ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines organizasyonunun söz konusu konuların yurtdışı pazarda da tanıtılması açısından büyük önem taşıdığını ve İstanbul’un lider marka şehirlerden biri olabilmesi için her türlü katkıyı sunmaya hazır olduklarını söylediler.

ACE of MICE

tourmag turizm dergisi

İLGİLİ HABERLER